Selam herkeze! 34+5 haftalik olduk bizzz. Dogum yaklasiyo😇 ya kafama takilan bisey var beni stresse sokuyor. Benim Dogumuma Annem ve Esim gircek yani öyle diyoduk cünki Kayinvalidemgil zaten Türkiyede biz yurtdisindayiz. Ama karar verdik esimle dükkanimiz var ben calisamicam yardimi olsun diye Kaynanami getircez bi süreligine yanimiza. Cok severim kendisini hic kötülügünü görmedim ayirt etmem onu da yani ama Doguma 2 kisi girebilir bende Annem ve Esim olsun istiyodum ama Kaynanaminda gönlünü kirmak istemiyorum oda hevesleniyodur belki ya bu benim kafama takiliyor napcam ben?😪