Kızlar kan uyuşmazlığı iğnesi için kan verdim muhtemelen cocukla benim kanımı karşılaştıracaklar diye düşünüyorum ne kadar doğru bilmemde eğer bebekle kanımız aynı ise kan uyuşmazlığı iğnesi yapmıyorlar mı ya da yapmayacaklarsa da ben bu iğnenin yapılmasını istiyorum diyebilir miyim