Merhaba anneler kız bebeğim olacak ve yüzüm baya bir çiller oluştu kara kara..😌 oğlumda da olmuştu ama bu kadar olmamıştı , başına gelen var mı iyi gelen ne var acaba ? Hamilelik her şekilde güzel nasip eden Allah’ıma şükürler olsun.. böyle yanları da var tabi 😌🥲🙏