Deniz003 Biz hastaneye gittiğimizde akşamdı doktoru evden cagirttik doktor telefonda gebeliğin ilk haftalari kahverengi akıntı olur dedi korkmaya gerek yok isterseler eve gidebilirler ben hayir dedim doktorun gelmesini istiyorum çünkü kahverengi yerini git gide kırmızı kana bıraktı sonra doktor geldi ultrasonla kontrol etti rahim ile kese arasında bir boşluk var orda kanama alanı oluşmuş dedi bana düşük önleyici bir iğne yaptilar ve serum taktilar, eve gittik 1 hafta sonra cok siddetli bir kanama oldu ben bebek düştü sandım çünkü bir sey düştü hastanedeyken sonra doktor gelip ultrasonla bakti kalp atışlarını ilk o zaman duyduk direk düşük ilaclarina başlattı 3 ay dolana kadar üç günde bir pruluton iğne vuruluyordum günde iki defa sabah ve aksam vajinal yoldan progestan kullanıyordum 3.ayın dolmasıyla ilaarı biraktirdi doktorum benim durumum böyleydi.