Arkadaslar ben birsey biliyordum burda duymuştum hatta ilk oğlumda tutmuştu o hesaplama yöntemi. Ama unuttum anneyle babanın doğum yılını birseye mi bölüyodun, çarpıyo muydun bisey vardı. Hamile kaldığın yılla bisey yapıyodun neydi o yaa. Dediğim yöntem %99 tutuyo