Canım ben de kullanıyorum eczacı üzerine kullanım etiketi basmış,
"günde 1 defa 3 damla yemeklerin hemen başında gıda ile karıştırılarak alınır.
Uyarı :Damlayı 1 parça ekmeğe damlatıp hafif yağlı bir gıdayla yiyerek de alabilirsiniz."
Aynen bu şekilde yazıyor bendekinde belki fikir verir.