Bebetonun_motheri Kızlar yardım edin lütfen 10 haftalık olduk ama asla kusmalarım dinmiyor yemek yemeyi su içmeyi özledim sinirimden artık aglamaya başladım. Çok zormuş cidden. Annelerimizin değerini bir kere daha anladım
kahvesever__ Bebetonun_motheri bende çok çektim sizi çok iyi anlıyorum benim ki tam 4 ay sürdü inşallah 🙏 hemen atlatırsınız sade baharatsız şeyler yiyin sade ekmek ayran çorba salata gibi bunlar bana iyi geliyor du
mrs_elisah Bebetonun_motheri prilam içiyor musunuz. Bende ölüyordum kusmaktan. Artık kusacak bişey kalmıyordu iç organlarım ağrıyordu öğürmekten.ben günde 4 prilam kullanmazsam avillik oluyorum hala. 10.haftadayım
Glsm_94 Bebetonun_motheri 13. Haftama kadar bende aynıydim ömrümün sonuna kadar kusucam asla gecmicek gibiydi ama geçti çok şükür sabredin biraz daha
nurnur13 Bebetonun_motheri serum takviyesi isteyin çok kötüyseniz. ben 1 ay serum aldım ama yine de yiyemiyordum. Zamanla geçiyor 16.haftada hafifledi benim. Yemek için zorlamayın kendinizi canınız çektikçe yersiniz. Sıvı almak da ekstra kusturuyor gerçekten kana kana su içmeye hasret kalacaksınız bi süre
Nill2 Bebetonun_motheri Bende dedim kesin doğuma kadar kusucam bulantım olucak. Oturduğum koltuktan kafamı yana çeviremezdim. 4. Aya kadar sürdü. Sonra bulantılarım hafif devam etti ama kusmalarım bitti. Tüüm bulantı ilaçlarını denemedim. Artk serumlar bile fayda etmiyodu. Eve gelene kadar serumun etkisi bitiyodu. Ama geçtiii 🥲 7. Aya giricez şimdi 🤲🏻 15. Haftada geçmişti kusmalarım. Sabret ✨
busraayl1 Ben şuan 8 haftalık gebeyim 5. Haftamdan beri günde 5 kere rahat kusuyordum artık canım çıkıyordu doktorum zofer verdi onu kullanıyorum şükür daha iyiyim ama o bile tam kesmedi