Anneoluyorumm06 Kızlar 40+4 olduk perşembe yatışım olacak kendi sancım yok suni sancı alacağım. İlk doğumum olduğu için farkı olup olmadığını bilmiyorum tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum.
azraa12 Anneoluyorumm06 canım bende aynı 40 + 4 oldum persembe yatışım olacak çok korkuyorum ikinci dogum olacak ama ilkinde kendi sancımla olmustu