Elayvzz Kızlar 16. Haftadan beri bebeğimin hareketlerini hissediyordum 18. Haftaya girdik 2 gündür çok hissedemiyorum başına böyle gelen var mı
Happymami Elayvzz tatlı şeyler yemeyi dene ben hareketini hissetmediğim zaman çikolata yiyorum bakıyorum hareketleniyor 😂😂
IlknurSrz Elayvzz canım çok normal ben 3 4 gün hissetmiyordum o haftalarda bizimkiler tembel demek ki birazcık 😊 bizde yarın 20 haftalık oluyoruz 5 6 gün önce bi tekme hissettim birde 3 gün önce hissettim ondan sonra hiçbir hareket yok mesela
Elayvzz kahvesever__ çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız ilk bebeğimi karnımda kaybetmiştim korku saldı içimi bi an
Elayvzz Bebeklerselam54 karnında kuşun kanat çırpması gibi bi değişik oluyor farkedersiniz mutlaka olunca
Elayvzz IlknurSrz çok teşekkür ederim içim rahatladı bide şu aralar tuhaf rüyalar görüyorum sizde de oluyor mu
IlknurSrz Elayvzz banada 20. Hafta dedi canım ama benim gittiğim hastanede detaylı ultrason yok özele randevu aldım 1 hafta sonra gidecem 21+1 haftalık olacak o zamanlar zaten 20 24 haftalar arası detaylı ultrason çekiyorlarmış canım 🥰
Sbm050421 Elayvzz çooooook normal içiniz çok rahat olsun vende günlerdir hissetmiyordum bugün doktora gittim bebiş keyif yapıyormuş içerde 😅