Bellavita18 tatlım eşimde bende önceliğimiz sağlıklı olması kaydıyla kız bebekti hatta doktorlar ilk kız dediler isim bile bulduk hepimiz benimsedik sonra bir gittik tataaaaaaaaa bizimki erkekmiş🤦🏻♀️ idrak etmekte zorlandım hatta detaylı dan çıktım eşime tahmin et bakalım neymiş dedim , kız deyince havaya uçacakti 😂 dedim şaka şaka pipisi var babası 😂 ama şuan ikimizde oğluşum diye seviyoruz 😂😂 alışıyorsun fazla psikolojini etkilemeeee ayrıca kız çocukları daha hareketli oluyor 😂 ben ana sınıfı öğretmeniyim bütün gözlemlerim bu yönde 😂😂 erkekler içinde çok minnoş şeyler var , bak heveslenirsin hele tekme vs hissetmeye başladıysan oğluşum diyerek sev , o senin bebeğin için her türlü ısınır zaten hatta oğluna aşık bir anne olup çıkarsın o yüzden kendi kendini etkileme , milletide sal onlar kız olsaydı da konuşacaklardı nasılsa 😂