Bbebek Merhaba; aşı yaptırmama konusu ciddi bir tehdit haline geldi.Artık olay benim çocuğum istediğimi yaparım anlayışından fazlası.Toplum sağlığı tehlikede.Biliyorum bir kısmına her ne kadar aksini kanıtlasak da fikri değişmeyecek çünkü güvenilir kaynakları araştırıp okumak yerine sağdan soldan okuyup duyduklarına sorgulamadan inanmayı tercih edenler var.Ama birkaç kişi de olsa fikrini değiştirirse ne mutlu.Bunu evlatlarımıza borçlu olduğumuzu düşünüyorum.Aşağıda ilgili haberi ve kaynakları bulabilirsiniz: Haber:https://www.memurlar.net/haber/773030/asida-tehlike-canlari-calmaya-basladi.html Kaynaklar:https://asi.saglik.gov.tr/asi-gercekleri http://www.who.int/vaccine_safety/committee/topics/measles_sspe/Jan_2006/en/
deletedmom6295 zorunlu halden çıkartılma sebebi neydi ben de bunu merak editorumZ bizim çocukluğumuzda 3 s kuralıyla seve seve yaptırıyordu herkes. yok domuz kanı varmış yok bilmem neymiş birsürü saçma sapan şeyle aşı karşıtı insanlar çoktı. kanal d de şuan uzman konuşuyor izlemek isteyen açsın
Onurkaan deletedmom6295 çünkü zorla yapılması hak ihlali olarak düşünülmüş anayasa mahkemesi tarafından.
Onurkaan deletedmom6295 etik açıdan bakınca öyle. Ama çocuğunuz hastalıktaN korunuyor.bazı ebeveynleri anlamak mümkün değil maalesef 🤦🏻♀️