Lapatya5493 İkinci gebeliğim ilkinde Sedat umur a gitmiştim fakat bunda Şenol Şafak a gitmeyi düşünüyorum gidenler var mı bi şikayeti olan genel anlamda iyi duydum ben
Zehragniken Lapatya5493 Ben de genel anlam da iyi duydum Normalde medara takipliyim ama detayliya senol şafak a gidicem bakalım dedikleri kadar var mı. Belki onda da devam edebilirim duruma göre