Benim de vardi rahmimde perde. Cok riskli demisti doktorlar. 13. Haftada rahim agizna dikis atildi(serklaj). Hamilelik boyu progestan, proluton kullandim. Dikkat ettim surekli. Hatta bi ara kasilamalr cok fazlaydi tansiyon ilaci bile kullandim. 32. Haftadaydi sanirim ciger gelistirici igne de yapildi bebek icin. 38. Haftada sezaryenle oglumu kucagima aldim cok sukur. Simdi tekrar bebek dusunuyoruz. O yuzden rahim perde ameliyati oldum