AhsenMila Selam hanımlar bu aralar bebek hareketlerini çok aşağıda hissetmeye başladım bu haftalarda aşağıda hareket etmesi normal mi sizde durumlar nasıl
Duy_gu AhsenMila bende öyleydim hep aşağıda hissediyordum o haftalarda sonradan 30 larda biraz daha büyüdüğü için yukarıda da oluyordu
AhsenMila Duy_gu şu bi haftadır çok aşağıda hissetmeye başladım yere oturduğum zamanlar da bacaklarıma baskı yapcak kadar baya aşağıda. Agrım kasılmam yok ama hareketleri aşağıda olunca bi tedirgin oldum
Duy_gu AhsenMila korkmana gerek yok canm haftası büyüdükçe yeri daralıyor bende öyle düşünüyor dum napıyor bu diye normal miş