Hep burda doğum hikayelerini okuyup acaba bende bi gün yazabilecek miyim diye diye sonunda bana da hikayemi yazmak nasip oldu, anlatmaya sayfalar yetmez o kadar inanılmaz mucizevi bişey ki, Rabbim herkese sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah diyerek hikayeme başlıyorum 7 nisan da sancılarım vardı öyle çok değildi ama 15 20 dakikada bir girince bi gidelim dedik ve alttan muayene etti doktor 2 cm açılma dedi, 8 nisan da daha da dayanılmaz oldu bu sancılar tekrar gittim ve 2 cm di hala tekrar eve gönderildim, akşam nişanım da gelmişti zaten sabahına yani 9 nisan da ben sancıyla uyandım 5 dakikada bir giriyordu dayanamıyordum yine gittik ve doktor bana “daha ilk gebelik olduğu için bu sancılar günler sürebilir, açılman hala 2 cm dedi” tabi ben o sırada sancıdan duramıyorum nasıl dayanırım günlerce diyorum falan neyse yatış da verilmedi zaten, eve geldim ve artık dakikada bir giriyordu sancılar ben ağlıyordum hüngür hüngür, annemler falan varlardı seni nasıl hastaneye almıyorlar bu sancılarla diyorlardı, neyse duşa girdim 15 dakika sıcak su tuttuk belimden aşağı, sıcak su torbası doldurduk belime ve kasıklarıma koyduk ama hiç fayda etmedi sancılar daha da sıklaştı ve pat diye bi ses o da ne, bi an da su boşalıverdi, eşime telefon ettiler acil gel diye, tabi bana istemsiz ıkınma hissi geldi tutamıyordum kendi takipli olduğum hastaneye değilde başka bi hastaneye gittik çünkü hastane çok uzaktı en yakın nereyse oraya gittik direkt, arabanın içinde resmen gelmesin diye tutuyorum bacak aramı çünkü istemsiz afedersiniz ama büyük abdestin varmış gibi bi ıkınma geliyo, hastaneye vardık ve bacağını kapat hemen doğumhaneye gidiyoruz dediler, bebeğin kafası gözüküyor hadi güçlü ıkınıcaz dediler toplamda üç güçlü ıkınmada bebeğim kucağımdaydı o anı anlatamam size nasıl rahatladım, kaç gündür çektiğim sancılar o kocaman dokuz ay bi an da bitti, doktorlar hemşireler hep şaşkınlıkla izlediler bizi, ne cesaret evde çektin bu kadar ve daha ilk gebelik nasıl oldu felan dediler bi diğer hemşire bana diyor dua et bizlere de böyle doğumlar nasip olsun😃😍, bende dedim bilerek yaptığım bişey değil ben her gittiğimde daha var bu sancı günlerce sürebilir denilip eve gönderildim dedim artık en son evde çekeyim napayım, disarda bizimkiler bekliyorlar eşim diyor iki kez bağırdın üçüncü de doğdu diyor, o bile hangi ara olduğunu anlamamış bende kendime hayret ettim ameliyat elbisesi bile giyemedim kendi kıyafetlerimle girdim bi yandan damar yolu açılıyo bi yandan ıkınıyorum falan yani çok acele şekilde gelişti, burada o kadar güzel vakitler geçirdim ki, yeri geldi kendim postlar açtım yeri geldi okudum, bazen hiç bilmediğim şeyleri burda öğrendim, Rabbim herkese nasip etsin bu hayırlı mübarek ayda, herkese hayırlı kolay doğumlar nasip olsun, kusura bakmayın uzun tuttum😍🧿👶💙