Kubragkccc benimde sana benziyor durumum 5+2 de keseyi gördük bayağı gelişmiş 12.40 mm di ama kesede düzensizlik var dedi bende korktum haftaya gel dedi gitmiycem bugün 6 haftalik oldum haftaya başka doktora randevu aldım tam 7 haftalikken gidicem inşallah ikimiz içinde hersey çok güzel olur duyarız kalp atışlarını 🧡🤲