Yasminaydemir bana önce glifor diye bi ilaç vermişti bi doktor kullandım bi süre sonra doğum kontrol hapı verdi onu da kullandım pek kullanma taraftarı değildim ama yumurtam büyümüştü ve çatlamayp kalmıştı sıkıntı olur diye mecbur kullandım 1 sene önce. Daha sonra hiç bi doktora gitmedim en sonunda artk başlayalım deyip gittik doktorum sadece folik asit verdi 2 ay kullandım kilo verdim hormonlarım normale döndü yine olmadı rahim filmi çekildi bana tüpler de açık çıktı hersey normaldi zaten rahim filmi çekildiği ay hamile kaldım ocağın 13ünde rahim filmi çekildi yine ocağın 30unda hamile olduğumu öğrendim. Eger çocuk düşünüyosan kilon varsa kilo ver folik asit kullan hormonlarını takip et canım