Tugba0606 Kuskoysunlaryoluna bana barkod vermediler golden sonrayi bekleyecegim artik e nabizdada cikmadi zaten
Meralmert Merhaba benim kan testimde 1.20 çıktı adetime bir gün var düşük degerle öğrenen var mı acaba yükselme ihtimali var mıdır sizce .?
Tugba0606 Kircicegi-34 bugun ogleden sonra zaten gidicem saglik ocagina orda ogrenecem yapacak bisey yok
Kuskoysunlaryoluna Benim değer aralıgım 439 beş haftalığa denk geliyor ama süre olarak dört hafta olması gerekiyordu sanırım. Erken döllenme mi olmuş olabilir, yoksa böyle olması normal mi?