Of bu beklemeler hiç bitmeyecek galiba. Test pozitif bu sefer kan bekliyoruz iki gün sonra yükseldi mi diye bekleyeceğiz sonra keseyi bekleyeceğiz sonra kalp atışı vs… ilk 3 ay hep bi tedirginlikle geçecek gibi hissediyorum. Tabi inşallah nasip olsun da yeter ki bekleyelim diyorum sonra da 😊