keleslerdenasli Cevos merhaba kızım 39+1 de kesem delindiği ve açılmam olmadığı için mecburi sezeryan oldum. Şimdi ikinciyi bekliyoruz bakalım hayırlı vaktinde gelsin yavrular inşallah ❤️
SC290606 Cevos merhaba iki tane sezeryanla doğumum var 38 hafta içinde yaptım şuan üçüncü bekliyoruz oda 38 hafta da olacak Allah’ın izniyle
gamzosgamzos Cevos ilki 37+6 da ikinciye 38+0 a gun almistık ama kızım 3y+5 te normal dogumla gelmeye calışınca sezaryen oldum
Aselinkooo Cevos 2 saat kadar sonra getirdiler yanıma solunumuna bakmışlar hızlı nefes alıyordu dediler. Sonrası yanımdaydı 🙏🏻
Mervecenan Ben 38+2 de yaptım ama benım hamilelikten önce ayak bileklöerimde agrı basladı ,15 günlük olduk hala sag ayak bileğimden yürüyemiyorum arada şişiyor şişmesede agrı oluyor 😔yaşayan var mı?
Ays_cskn Cevos 37 +0 iken sezeryan dogum oldu simdi 2. Bebegimi bekliyorum bakalim bu kacinci haftada olucak