Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğim de 16+6 günlük düşük yaptım 2 cm açılmam vardı ve servikal uzunluk 25mm di. Ama doktor kesin tanı koymadı bir sebep söylemedi şimdi tekrar aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum zor bir süteçten geçtim. Aranızda benim gibi olan var mı?