Bende oraya gidiyorum İsmail Burak gultekinde kontrolüm oluyor asistanı bakıyor. Geçen hafta ilaç almak için yenidoğan katına çıktım odalar tek kişilik ya da iki kişilik. İki kisilik odayi görmedim ama tek kişilik oda çok güzeldi. Doğumhane katına da gittim orada da tek kişilik odalar vardı. Bir de siz doğum yaptığınızdan itibaren size bakmakla yükümlü bir ebe oluyormuş refakatçiniz olmasa bile o ilgileniyormus. Bunu da oraya kontrole gelen bir bayandan duydum ne kadar dogru bilmiyorum