IlknurSrz nazosss aşermemek de çok değişik bir his 😂 genelde eskiden hamile olduklarını aşererek anlarlarmış ya bana diyorlar sen nasıl hamilesin canın hiç mi bir şey çekmiyor 😂
anonimgelin IlknurSrz bende öyleyim asla aşermiyorum kuzenimin eşi hamile abi herşeyi aşeriyor istiyor
Esra33-34 anonimgelin 🤣🤣🤣 benım ilk gebelgımde ıkız oldugy halde hıc aşermedım bu ıkıncı gebelıgım 4 ay bitti hiç aşermedim 😆 etrafımda okdr aşeren varki benmi sorunluyum dıyorum
bebekrehberi IlknurSrz ben de aşetmedim çok şükür. Vallahi bu pahalılıkta aşersem alır ama üzülürdüm buna bu kadar para mı verdik diye😅
Esra33-34 anonimgelin aynı ya hanaan valla tatlı pasta alıyo bana sormadan turşu falan ahahhaha hayır aşersek yeter dicek ısyan etcekler😆adamlarımızda delirmiş anlasılan
minisinannesiiii IlknurSrz Bende ilkinde hicbiseye aş ermedim bunda da yumuşatıcı çamaşır suyu saç spreyi gibi şeylere as eriyorum 😀😀
Damla1995 Merveofs bende ayniyim surekli biseyler istiyor canm 3.hamileligim oncekilerdede ayniydim 😁 şu şeftali bir an önce ciksin artik haftalardir.. gene agzim sulandi 🥺🥺
Merveofs Damla1995 Nazo şeftali aromalı toz içeceğinde çok güzel şeftali tadı var dene istersen çıkana kadar bastırır belki. Ben de Ocak ayında karpuz istemiştim yoktu da hep karpuzlu içecekler içtim çıkana kadar 😊