Bebetoo35 Kızlar 13 +1deiZ çarsamba kontolumüm var belli olurmu birde doktor değişikliği oldum 11 12haftada 2li tarama yapılcagımı soledi gec kalmişsınız biz yapmiyoruz dedi diğer doktorumda bu hafta yapılcagımı erken suan demişti napcam