Kızlar 21+2 deyim ilk hamilelğim 16. Haftamdan itibaren bebeğimin hareketlerini hissediyorum son 2 haftadır daha sık ve net tabıiki ama ben tüm hissettiğim haretlerikasığımın üstünden hissediyorum ne sağdan ne soldan hiç yok hareket karnımın ön en alt kısmı hep normal mi bu durum?