Damlacaa ameliyathane hemşiresi olarakta yakın zamanda doğum yapan biri olarakta benim fikrim genel anestezindense,spinal.Genelde uyanma süreci sıkıntısı problem bana göre..ben kendimde olmadan kendimide bebeğimide kimseye emanet etmek istemedim mesela…Ruh halim ve kendimi iyi hissetme şeklim herşeye şahit olmaktı..bu durumun eksi yani şu o anlık atmosferle herşeyi gormesenizde karnıniza yapılan baskı ile yada anlık değişebilen tansiyon yada mide bulantısı ile fiziksel hissedebiliyosunuz.bunları hissettikce anlıkta olsa psikolojinoz etkileniyo..kişiye göre elbette değişkenlik gösterebilir bu durum..asla sizi korkutmak yada yanlış yönlendirmek istemem fikrimi sorduğunuz için söylüyorum. Ben bu anlattım etkileri yaşadım ve biraz fazla panik yaptım istemsiz….ve bacaklarındaki o derinden hissiyatsizlik odaya geçince o durumda beni olumsuz etkiledi bir an önce hissetmek istiyodum…artı yani ise şu kendiniz ve önemlisi evladınızi baygın halde herkese emanet ederek değil görerek kontrol altina aliyosunuz…bu sebep için bile değer bence..ve ilk ayağa kalkış anı sonrasında en zorlu olanıydı ağlaya aglaya yurumustum ama buna rağmen sürekli yürüdüm ve azalarak geçti hersey ….