Tugceelanaz Kızlar şimdi çiktim doktordan 34 hafta hamileyim , ultrasona göre 35 haftalık Çatı ağrım var dedim altan muayne etti , çok zorlamışsın kendini dedi sadece magnezyum yazdı Ee altan muayne doğumu tetiklemez mi? Kilosu 2200 , boyu 39 cm dedi
Hlt-seyma21 Tugceelanaz daha bugün girdim çatı muayenesine dedim doğumu tetikler mi? Hayır öyle bir şey yok bebeğin gelesi varsa gelir dedi. Kanama olayı da herkes de olmaz dedi. Endişe etme canım benim.
Demirssmomm Tugceelanaz doğumu tetiklemek istediklerinde tetikliyor doktorlar merak etme 🤨 senin haftan erken başka yere dokunmuştur 🌸 endişelenme
ayshe54 Tugceelanaz benim de aynı durum oldu 33 haftada alttan muayene etti açılma felan var mı diye suan 36+2 gelen giden yok. Bende sizin gibi korkmuştum ama. Ve o günden sonra hiç sancım olmadı 😅
Umay0065 Tugceelanaz ben 31. Haftada oldum 3 kere alttan muayene . Hic bir sorun olmadi . Rahim uzunluğunu da alttan olcturdum . Şimdilik bir sıkıntı yok olsaydı doktorlar yapmazdı herhalde
Hlt-seyma21 Tugceelanaz ben de Cumartesi sancım oldu regli ağrısı gibi ama cam silmiştim. Doktor dedi yorulduğun içindir.