Sibel_l3 Kızlar 34+2yim akıntılar çoğaldı vajinada batma oluyor baskı oluyor acaba doğum kanalına mi giriyor bebek, nasıl olur girdiğinde nasıl anlayabiliriz acaba
zedan1903 Sibel_l3 akintilar ve batma normal benek buyuyor ve baski yapiyor ayriyeten vucut doguma hazirlaniyor yalanci sancilar basliyor artik zaten
guzelbebegimmmmm Sibel_l3 bebeğin ne zaman kanala gireceği belli değil canım. İlk doğumunda 10 cm açıklıkla hala kanala inmemişti. 2-3 saat ıkınmıştım indirmek için. İnince hemen doğdu zaten
Murgul Bende burda durayım. Benimde akıntım batmalarım oldu ama doktora gittim daha kanala girmemiş dedi 37 haftalıkken şimdi 37+3 olduk