Gamze__79 30. Haftada başladım da bebeğinkiler hazır benimkiler hazır değil. 33 haftalık olduk. Kendiminkileri almadım daha tam mevsim geçişi, az model var olanlar da pahalı zaten modellerde tam gelmediği için beğendiğim de yok. Bebek için 4 alt üst takım 1 tulum hepsinin eldiveni,şapkası,çorabı, ağız mendili var. 1 penye 2 müslin örtü koydum. Depend, malt içecek, gümüş kapak, göğüs pedi, desenfaktanlı mendil, kendime çorap, havlu kağıt, kıstırmalı ve lastik toka, deodorant, parfüm, diş macunu diş fırçası, bez, ıslak mendil, bebek temizleme pamuğu, alt açma örtüsü, şarj aleti, pişik kremi, kolonya, dudak nemlendiricisi, ped bardak, kirli poşeti. Kendime alacaklarım da 2 düğmeli pijama, 1 gecelik, 1 sabahlık, 2 sütyen.