FHKK Kızlar bu biberon gelecek hafta içi kullanan var mı? Almayı düşünüyorum ama elimde kalır diyede düşünüyorum?
yesilkedi FHKK nuk çok iyi bi marke annem kardeşlerimde kullanıyordu baya memnun kalmıştık fiyatı baya iyiymiş ben e bebekten alıcaktım 160 tldi en küçük cam biberonu almadım o yüzden a101e geldiğini bilmiyordum alıyım bende.
Emedko FHKK nuk çok iyi bir marka ve gayet uyguna geliyor . Trendyolda filan 150 tl sanırım. Bende alaym 😊
nehirimmmm FHKK ya sanrm erken gelmiş a101 e bende küvet için gittm yoktu sadece kova ve bi kaç alt kalmştı