12+1 im şuanda aşırı mide yanmam ve sabahları dehşet şiddetli bir bulantım var sol kasığımda şiddetli ağrılar var nedenini bilmiyor ve korkuyorum açıkçası.Bu aralar karşıma sürekli kalbi anne karnında duran bebekler çıkıyor ve kanama vs olmuyormuş ondan da etkilendim ve korkuyorum 3 gün sonra doktora gidicem ama inşallah birşey olmaz sizinde mide yanması karında gerginlik ve mide bulantısı var mı acaba ve ne zaman bebek haraketlerin hissedebiliriz veya mide bulantısı için ne yapılabilir ne zaman geçer?