Gezginmuallime canım bende 1 hafta hastanede yattım yurt dışında yasşıyorum ve gittiğim doktor profösör . Dinlenmem gerektiğini söyledi ayakta durunca bebel aşşağa baskı yapıyor benmde sancılarım varmş ama ben farkında değildim suan sancıları durdurdular haftada iki gün eve ebe gelior ve sigorta evime temzlikci gönderior kendini yorma dinlenmene bak