ErdoganGamze 15 haftalığım. Hapşırırken kasığımın özellikle sol tarafına inanılmaz bi ağrı giriyor. Hapşırığını tutan birisi değilim haykırarak çıkar yani. Ama ona rağmen inanılmaz bir bıçak batması gibi ağrı oluyor. Sizde de oluyormu🥺
Happymami ErdoganGamze evet bende de oluyor hapşırma anında bir dizinizi karnınıza doğru çekin faydası oluyor 🥰
Zanaservan ErdoganGamze kaç kere uykudayken hapşırmam geldi ve hapşırdığı zaman sağ tarafımda yatıyordum öyle bir sancı girdi ki kasığıma resmen kıvrandım yatakta eşimi bile uyandırdım oluyor canım bende de
ErdoganGamze Zanaservan Yukarıda arkadaşların dediği gibi cenin pozisyonu alınca ağrımadı. Biraz önce uzanırken hapşırdım acımadı. Ama genelde ayaktayken tutuyor beni
Zanaservan ErdoganGamze 😒 ahh ahh valla çok şeyler geliyor başıma 😁 el uyuşması mı desem ayak şişmesi mi desem 😩