Edavebebek 31.haftamdayım bugün uzunca çatladığımı gördüm moralim de bozuldu kantaron yağı lierac krem vs de kullanmıştım daha ne yapabilirim acaba bilen var mı 🥲
CS0932 Edavebebek Maalesef bu işler biraz da genetikmiş 🥲 Ben de 31.haftadayım. 30.haftaya kadar her şey çok güzel gidiyordu ta kiiiiii göbeğimden daha alt kısımları göremediğimi farketmeme kadar. Meğer vajinamın üst kısmından çatlamışım ama hiç farketmemişim. Göbekten dolayı göremedim demek 😅 oralara kadar yağlamamıştım hiç. Oraların çatlayacağı hiç aklıma gelmemişti 🥲😅
Nergissi Edavebebek hiçbir şey çünkü çatlayacağı varsa çatlıyor en fazla nemlendirebilirsin bol su içebilirsin
SunnyG Kaderimde varmış deyip sineye çekebilirsin :) bol su da içtiysen başka yapacak bişey kalmamış zaten. Demek ki genetiğinde var. Yine krem kullanmaya devam tabi.
Ysgl26 Çatla patla kaynana şarkısını söyleyip dans edebilirsin :) yapacak hiç bişy yok malesef canım. Tamamen cilt ile alakalı bişy çatlayacağı varsa yağ içinde yatsan da çatlıyor malesef. Tadını çıkar gebeliğin normal süreci bunlar