serrakrklh sorma ya ben öncesinde kaç tane test yaptım hep negatif en son kan veriyim kan da vardır dedim yine yok nolduysa 1 nisandan sonra oldu 🤲🏻♥️😬 bu çift çizgiyi görmeyi cok bekledim vallah ya hiç umudum yoktu adetim de hiç böyle gecikmemişti yine de hamileliğe yormadım ümitsizliğe kapıldım