lunam işte o yüzden kremdense bitkisel bir yagı kendime daha yakın buldum krem sürüp o şekil emdirmek ne bileyim güvenemiyorum kantaron yagı kullanmak doguma kadar daha mantıklı geldi ki zaten lansinoh kremde insanların yarısı fayda görmüs yarısı görmemis hep o tarz yorumlar okudum tercih etmedim doguma kadar kullanıyım dogumdan sonra Allah büyüktür🙏🤗