kuzeyinannesiiiii Kesinlikle hiç düşünmeden kullanmanız gereken bir mucize geçirdiğim bir kazada yüzümde ciddi yaralar olmuştu kantaron yağı ile iz kalmadan kurtuldum, elim yanmıştı 2. Derecede sobada hiç izi kalmadı, şimdi de göbüşte hiç çatlağım yok çok şükür organik zeytinyağı ile karıştırıp pamuk yardımı ile sürüyorum, Doğumdan sonra dikişleri çabuk tutturduğuna dair de yorum yapanlar olmuştu 👍🏻☺️