Sena646 Mucizem23 benim 25 haftada 3cm ölçtü çok aşırı risk görmedi 2buçuk ve altının riskli olduğunu söyledi doktorum rahimde hunilesme olduğunu söyledi açılmaya meyilli dedi iğne ilaç ve yatak istirahati verdi kuzum önlem amaçlı 😊
anonimgelin Benim 12mm ye düşmüştü yatış verdi doktor 32 haftayken 35 oldu çıktım 2 ciğer geliştirici bir düşük önleyici 3 kilo serum ve 4 saatte bir hap
Sena646 Mucizem23 ben haftada bir olmak üzere proluton ve progestan iğne kullanıyorum bide ilaçlarım var işte umarım zamanında doğar bebişlerimiz Allah’ın izniyle 🙏💙
Sena646 Mucizem23 sadece progestan ve proluton iğne kullanıyorum tatlım ona da bu hafta başladık 1 defa vurdurdum daha 😊 bide adalat ve duphaston diye ilaç kullanıyorum
Zeynep1412 Haftada 8 mm ölçtü doktor yatış verdi 11 gün tedavi gördüm hunileşme ve 1 cm açıklığım oldu ciğer geliştirici iğne vurdular ve bolca serum progestan kullanıyorum şuan 34+2 haftalığız ama rahim ağzım aynı durumda
Mucizem23 Zeynep1412 canım yinede 34 haftayı görmüşşşün çok şükür ne yapıyosun peki bolca dinlenip istiraht mı
Zeynep1412 Mucizem23 ağır ev işleri hariç normal yaşantıma devam ediyorum doktor çok hareketsiz kalmamı istemiyor 😊