twobabymommas Dilara9406 Sancınız nasıldı nasıl anladınız bende de kasık ağrısı var adet sancısı gibi o yüzden soruyorum korkmalı mıyım🥺
Dilara9406 OsmanEge_12 hayırlısı kuzum ya bende 2 hafta sonra gelsin diyorum ya 37 38 gibi zaten 30 gun kaldi son
OsmanEge_12 Dilara9406 hayırlısı olsun inşallah canım sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi nasip etsin rabbim
Gzaemlzieha Dilara9406 Bugun bende nst de sancılarım çıktı ve açıklık kontrol edıldı camım çok yandı senınde mı öyle oldu Doktor acaba acıklık mı çatı muanesımı yaptı bana bılmıyorum acıklık bakıncada çok fazla acıyor mu
Dilara9406 Gzaemlzieha vallaha canim benim acikliga bakarken biraz acıdı tabi dogal olarak ama cabuk bitti ve bittiginde hicbisey hissetmedim hemen kalktim yani o acidan sonra fazla acimadi sayilir zaten normal dogumda oyle bisey sanirim o an agri cekiylsun ama sonrasinda bisey kalmiyo
Gamze1351 Dilara9406 bnde 35+5 haftallikekn 3 cm acilmam ve sancım vardı igenyle durdurdular haftası küçük die bide ciğer geliştirici vuruldum 3 gün yattım çıktım 38+0 haftaligiz şuan 😊
Dilara9406 Gamze1351 benim 1 cm diye bisey yapmadilar dinlen bol su ic dedi ki agri sızı da kalmadi hurmadan oldu diye dusunuyorum dun fazla abartıp yedim sanırım
Gamze1351 Dilara9406 sağlıkla gelsin inss biraz daha zaman geçsin hurmayı şimdilik azalt günü dolunca 37 haftalik falan olunca tüketmeye başla yine hayırlı doğumun olur inss 🤲😊
Nlfr123 Deniz9306 😂😂 adet sancısımı neeeee oda ne cektıgım acı gledı bı an 😂 tarifsiz bısı canım cok kotu adet sancısı sadece 3 cnm acıklıgında olan acıklıgın ne kadar artarsa bebek asagı ınmeye calıstıkca artıyor sıddetı. Hemde dakıkada azalıyor 10 dk sonra 8 5 3 en son 30sn bir gelıyor sonra doguyor bısı korkutmak ıstemem ama allahım yardım edıyor
Suleermz Şuan 35+2 yız 1 saattir aşırı hareketli şöyle toplanması falan çok fazla ve inanılmaz canım yanıyor bel ağrısı ve sırt ağrısı var bazen kasıklarıma doğru vuruyor okuyunca bı tık kortum açıkçası şuan için erken 2 hafta falan daha beklerler inşallah