Pemberuya Kızlar 25 Mart’ta kürtaj oldum 15 gün sonra patoloji sonucu çıkar dediler şimdi e nabizdan bakıyorum ama bugün 15. Gün herhangi bir bilgi çıkmıyor normalde e nabiza düşer dimi?
Annesininportakali53 Pemberuya patoloji sonucu e nabıza düşmüyor kuzum 15 gün olduysa kadin hastaliklari ve doğum doktoruna randevu al onun sistemde görünür ve sana söyler