annesinin_beybisi S9000 kendi göbeğim her zaman vardı ama 17 den sonra daha da ortaya çıkmaya başladı 😊
Nazyapiyo_ya S9000 ilk gebeliğimde 32den sonra çıktı oda çıkmış sayılmaz gerçekten küçük bi top yutmuş gibiydim bide42+2 de doğumdum kimse inanmadı
annesinin_beybisi S9000 kabızlık var mı o haftalarda bende kansızlıktan dolayı karın sertmesi olmuştu