Benim ilk bebeğim mayısın ikisinde doğdu içine zıbın alt üst takım ince penye yelek giydiriyorduk çorap vs birde penye battaniyeye sarıyorduk evim çok sıcak değildi çünkü 🌸 yenidoğan üşür derker o sebeple annem öyle göstermişti eviniz sıcaksa yelek giydirmeden penye battaniye ile tutabilirsiniz kundak modunda zaten bir bir buçuk aydan sonra tek tek çıkarırsınız katları :)