UmutveAnnesii ameliyat çok güzeldi ağrı sızı hiç bir şey yoktu sadece bebeği çıkartırken hafif bir sallantı çekiştirme hissetim ağrısız ama. 11:48 doğmuş oğlum akşam üstü ayağa kalktım sanırım 4 5 saat sonra hemen kalktım ağrım olmadı. Uyuşukluk yavaş yavaş geçiyor ama kendileri bilir ne zaman ayağa kaldıracaklarini. Başim ağrımadi o gün belim falanda ağrımadi kaburgam sırtım ağrımisti biraz. Kesimde ilk günden beri hiç ağrım olmadi. Yalnız şu 3 4 gündür belim ağrıyor sanki adet olacakmışim gibi bir ağrı ama sadece belde tam ignenin yapıldığı hizada. Bazen ağrı kesici içmek zorunda kalıyorum inşallah kalıcı birşey değildir. Öyle çok abartılacak ağrı değil gerçi dayanılır ama her gün her gün olursa sıkıntı.