yesilliboncuk Kızlar, bebeğimin erkek olduğunu öğrendiğimizden beri aklımıza hiçbir isim tam yatmadı. :( sizde durumlar nedir? Bana önerileriniz var mıı?
Novaa yesilliboncuk Kız olsa birkaç alternatifimiz vardı ama erkek ismi beğenemiyoruz, hiçbiri içimize sinmiyor😐
Cansuadaa yesilliboncuk AREL olacak bizimki kızımın adı da ADA tabi herkes arel nasıl isim diyo 🤣 ama kimseyi dinlemiyorum