Doktorlar kalp atışını çok dinletmek istemiyorlar. Çünkü sesi duyabilmek için ısı vermeleri gerekiyor. Bu da çok fazla verilmemeli zararlı olabilir. Bu sebeple garanti duyurabilmek vakti bekliyorlardır. Ben sesi duyduktan birkaç gün sonra kanamam olunca doktora gitmiştim. Doktor ekranda belli oluyor kalbin attığı tekrar ısı verirp sesi duymaya gerek yok demisti