Tugce_aydnn55 Doktor nst istedi düzenli 3 tane sancim cıktı 10 dk sonra bidaha istedi orda çıkmadı 2 cmde acılmam var sizce ne zaman dogururum 37+1 haftaligim suan
Hlt-seyma21 Tugce_aydnn55 benim sancım çıkmadı ama bebek aşağı baskı yapıyormuş sancın gelse doğurursun dedi. Ama sancı yok ben anlamadım bi şey vallahi bekliyoruz bakalım.
Hlt-seyma21 Tugce_aydnn55 amin canım benim hiç endişe etme sancın olduğuna sevin bak ben sancı bekliyorum 😂