Buse3422 bende çok çektim canım doktor fitil verdi antibiyotik verdi fayda etmedi en son uroday diye bi şase verdi tek kullanımlık onu içtim 3 gün oluyor çok şükür akıntım olmadı ondan sonra ama dikkat etmek lazım hemen tekrarlıyor. İç çamaşırı her gece değiştiriyorum ütüleyerek giyiyorum tuvalet ihtiyacı gelince beklemiyorum biraz bekleyince hemen tekrar ediyor çünkü günde 3 lt su içmeye çalışıyorum. İnşallah sizin de en kısa sürede geçer