Sld_ ben yptrdm ama kadnlarn ztn %70-80 i normaln dşnda çkıyomş snn gibi,hamile kalmyla kan sulandırcınn bi etkisi yok,eğer bebeğinn kromozom bozklğu varsa sen en güçlü iğneyi kullansnda o bebek yine düşer arkdşm,bazı doktr alşmş herkese iğne asprn veryp,yurtdşnda mtfr ye bakmyolrml bişe asl gen faktör 5 liden bozksa o zmn başlnmsı gerekyomş,doktorlarmı bilmyo yoksa kör cahilmi iş ypyolr blmyrm bu konuda 7 doktrola knştm hiçbri bu gen için gerek görmdi,ilk gttğim doktr hamilelkte 3 ay iğne kullndrttı ama kendince önlem aldı,düşck bebek her şklde düşüyor,genetk doktoruda snde bişy yok ddi bana,o yzdn ilaç vermş vermmş bnlra tklma,htta direk perinotologa git o sna açklsn bu durumu