twinscrn 2021 de dogum yaptim bende tansiyondan dolayi perinataloji takipliydim kisq bir sure perinataloji yogun bakimda kaldim dedigin gibi o saatlerde yakinlarin gelip gidiyordu ama dogum zamani almadilar suan icin durum nasildir bilmiyorum ama imkanin varsa baska hastaneye bakabilirsin sami ulus bestepeye gidiyorum evimede cok uzak ama mecburum gercekten tek bebek olmasina ragmen refakatcisiz zorlandim ben bide sarilik oldu oglum hastaneye git gel hic dinlenemedim adam akıllı burdaki yorumlardanda memnun kalan kisi sayisi az