33 haftalık hamileyken gittim hpv var mı ona göre sezaryen ya da normal doğuma kendimi hazırlayacaktım. Son hastası olmam sebebiyle beni geçiştirdi. Onu gel doğum anında bakarız dedi, iyi de sizde doğum yapacağımı bile konuşmadık?! İnsan psikolojisinden hele hamile psikolojisinden anladığını hiç düşünmüyorum. Sonra Suyun az falan bir şey dedi o kadar aceleciydi ki sen haftaya bir daha gel dedi. Ramazan sebebiyle mukabeleye yetişir gibi bir hali vardıdjdk. Çok yoğunsan hasta almayacaksın arkadaşım!